lördag 18 augusti 2007

Träsk....

Det sägs att summan av alla laster är konstant, men jag vet inte vilka laster jag har lagt av med, det känns bara som att jag samlar på mig nya. Fast iof man skulle kunna säga att jag kommit ut träningsträsket (jag intalar mig att det förhoppningsvis bara är tillfälligt). Nu är jag iaf tillbaka i ett gammal träsk igen.... barnvagnsträsket. Intresset sinade lite efter att storebror inte åkte så mycket vagn längre. I min enfald trodde jag att jag blivit botat och inte längre gillade vagnar. Att jag t om kanske blivit en finare och djupare människa med helt nya och sköna värderingar. Nu vet jag bättre..... trollet bara låg och vilade och väntade på lillebror. Nu är begäret ivrigare än någonsin. Eftersom jag (f-låt, barnen) redan har tillgång till marknadens finaste vagnar måste jag sukta efter en som inte lanserats i Sverige ännu - Bugaboo Bee! Förstår inte hur jag klarat mig utan den! För er som delar mitt intresse och förstår storheten i det hela - varsågod och njuuut! Till er andra - ni vet inte vad ni missar!






bild:www.letsgostrolling.com



5 kommentarer:

faster atta sa...

Tack för titten! Inga vagnar utlagda på sidan..... Har till makens stora sorg spanat in en röd tvillingsulky från BRIO. Vi får väl se.....

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej! vilken mysig blogg du har. Hittade hit via Faster Atta. Den där vagnen lottade de ut på Mama...du vet tidningen! var med och tävlade men ack ingen barnvagn hamnade hos mig. Det där med vagnar är en djungel. Kram

Elzie sa...

Du milde tid vilka vagnar de har nuförtiden. Tack och lov att hjulen satt fast på vagnarna "på min tid" (låter som stenåldern *s*) och att man inte behövde välja det också!!!
Vilket underbart fönster det är i storebrors rum. Jättemysigt rum också för en liten kille.
Kram Elzie

Villa Hemma sa...

nina --> Var det inte den som var "billig" på Babyland nu?

lisa --> Välkommen!

elzste --> Tack! Visst är det mkt att välja mellan.... därför måååste man ha mer än en ;-)

Det Ljuva i livet sa...

Men du! Jag som inte ens har en liten vill ha en sån:-o! ( monstret har vaknat;-))
Kram!