lördag 3 maj 2008

Bloggträff....

Jag har inte haft tid att blogga på ett tag, jag lovar att svara på alla frågor snaaart!
Här har det hänt massor av trevliga saker. En av de mest angenäma händelserna var en liten bloggträff som vi lyckats fixa ihop. Lite vita vänner som varit i mitt och Jeanette´s våld i ett par dagar. Vi hann med ett ganska mycket - igår t ex shoppade vi konstant från kl 10 till kl 23, hyfsat eller....? Vi mjukstartade dagen innan med ett litet race på åtta timmar.
Tack Julia, Mimmi, Terese , Sandra och Anja för en supertrevlig träff. Snart kommer vi till er *bjuder in mig själv*

Tvingade givetvis i gästerna lite av min första våningstårta, fylld med chokladcreme, cocosmousse samt apelsinmousse.

10 kommentarer:

Himmelbit/Njut en smula sa...

Stort TACK för en underbar semester!! Det har varit så roligt och jättekul att träffa er!

Det var jättesynd om oss som tvingades äta tårtan.... Underbar att titta på - ännu bättre att äta :-D.

Kramar!

Nettan sa...

Vilken härlig dag NI verkar haft med bara shopping & god tårta på det =0)...den ser nästan för fin ut för & ätas !
Kram Nettan

Julias vita drömmar sa...

Tack för underbara dagar. Ångrar att jag inte åt mer tårta :D. Brukar ångra sådant ganska kraftigt...typ när man äter buffé med efterätter, man borde alltid ätit mer.

KRAM!

Jenni - Snickarsbacken sa...

Åh vad härligt ni haft det allesammans! Tårtan ser underbar ut!

Gårdsromantik sa...

Verkar ha varit en härlig tillställning!
Mumsig tårta också.

Kram Maud

Jeanette Hornbeck sa...

Stort tack ska du ha för allt du har fixat! Maten var ännu bättre och den vackra dukningen pricken över i-et. Jag har ätit av tårtan varje dag, orkade inte ens med middagen igår.

Kram!

Anonym sa...

Tårtan såg underbar ut och ni verkar ha haft en jättebra shoppingresa runt omkring er och över i Köpenhamn. Men jag hade nog varit glad bara att få se ditt hem live efter alla positiva kommentarer jag läst om det! :-D

Johanna sa...

Låter som om ni skulle ha haft det riktigt roligt!
Tårtan ser bara sååå smarrig ut!
Kram!

Maria sa...

Mums, ingen dålig tårta de inte!!

Malin sa...

Vilken superfin tårta! Mvh Malin