lördag 1 november 2008

Utlottning igen....

Då var det dax igen! Superroligt att så många ville tävla förra omgången. Hoppas ni är likna sugna vid detta tillfälle :-D

Nu består vinsten av en tvålpump och en tandborstmugg i härligt tung zink från House doctor, samt en rumsspray i min absoluta favoritdoft "Clean Cotton" från Yankee Candle.

Sakerna kommer från Blomsterkompaniet som snart skall öppna webbshop. Förutom ovanstående leverantörer erbjuds även Ib Laursen, Rice, Greengate, Trendkompaniet, Ylva Skarp mfl. Är du intresserad kan du maila här.

Reglerna är samma som förra gången. Länka till tävlingen och låna gärna bilden, lämna sedan en kommentar här. Den lyckliga vinnaren dras söndagen den 9/11.

Lycka till!

177 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilka fina saker, hade inte varit helt fel att vinna!! Är gärna med och tävlar!! Länkar på bloggen...

Ha en skön helg, Jennie

Anneli sa...

Det skulle passa mig perfekt - Är gärna med - Länkar med bild hos mig...
Ha det bra i Helgen/Kram/Annelie

Anna sa...

Ja jag vill vara med och vinna! Länkar självklart!

KRam

Kari sa...

Flotte saker! Har aldri vunnet noe, men blir gjerne med. :-)

Ett hem på landet sa...

Jag är också med och tävlar. Har länkat till dig i min blogg.
Jättefina saker du lottar ut.
KRAM

Marica sa...

Åhh vilka fina. Dom skulle passa bra i mitt badrum. Har länkat till tävlingen på min blogg i högerkanten.. :-D

Ha en mysig helg..

Sara Mårtensson sa...

Wow! Dom vill jag gärna vinna!! De är ju så undebart fina! :-)
Länkar på min blogg och håller tummarna och hoppas!!

Kram Sara

Sara sa...

Så fina! Har ingen egen blogg (än...) men skulle hemskt gärna vilja vara med i utlottningen ändå :)

Kram!

Smått och gott hos Lina sa...

De där vill jag gärna vinna! Kul med en ny nätbutik. Hoppas vi får veta adressen sen när de öppnar också.

Kram Lina

P.S. Länkar i bloggen

MIA... sa...

Hej
Hittade din blogg via Bloggkoll och måste säga att du har en fin blogg, man får mkt inspiration.

Givetvis vill även jag vara med i din utlottning, vem vill inte vinna så fina grejer..?
Länkar i min blogg...

/Mia

Fynda och Fixa sa...

Hej och hå vilka fina saker som du lottar ut. De skulle vara så fina i vårt badrum.

Jag ska genast lägga ut en länk med bild frn min sida och hålla tummarna!

ANNIKA sa...

åhhh SÅ FINA SAKER, ÄLSKAR ZINK
får man vara med o. tävla om man ingen blogg har, kan mejla mina bekanta???? istället...
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, har nog aldrig kommenterat här förut, men jag läser varje dag :) Har en liten 6 månaders kille som vill ha all uppmärksamhet, så det blir mest snabbsurfning runt på alla favoritbloggar ;-)

iallafall vill jag jättegärna vara med i tävlingen. behöver piffa till badrummet lite :-)

har länkat till tävlingen i bloggen
http://emmyt.blogg.se/2008/november/tavling.html#comment

hälsningar
Emmy

Vitt och Blått sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vitt och Blått sa...

Vilka fina saker! Är självklart med och tävlar om dessa otroligt fina saker. Fick ett habegär utan dess like när jag såg bilden! Länkar på min sida och lånar bilden! Trevlig helg! Kram Ewa

♥ mamman i huset ♥ sa...

Undrar just om det är lika många tävlingssugna den här gången? Säkert... Jag vill i alla fall vinna!

Vitudden sa...

Dessa fina saker får gärna flytta in hos mig, klart jag vill vara med och tävla!
Jag länkar till höger på min sida.
Trevlig helg!

Ulrika

Hem och Lycka sa...

Vilka fina vinster, klart man vill vara med och slåss om dessa ;-) Länkar i högerkanten på min blogg. kram

S o F sa...

Wow, vilka fina vinster!! Jag är med, nu ska jag till min blogg och fixa länkning och bild.

Ha det gott!

Hem och Harmoni Marie sa...

Klart man vill vara med och få chans på så fina saker!
Länk hos mig hittar du i högerspalten.
Kram Marie

Lady Thirty sa...

jag vill jättegärna vara med och tävla :)
sååå fina saker!
länkar så klart!

Anonym sa...

Med dessa fina priser vill jag verkligen vara med i tävlingen. Jag länkar vidare :)

Cicci sa...

Vilka fina saker man kan vinna. Klart man vill vara med.
Kikar runt lite i bloggen då det är första gången jag är här.

Pia sa...

Er selvfølgelig med og tävlar - länker fra min blog:-)

Kram Pia

Catti´s blogg sa...

Hej svejs!!

Oj, vilka fina saker till utlottning. Jag vill absolut vara med o tävla :-)

Länkar i min blogg!!

Mvh Catrin

Glitter och Marsipan sa...

Hallå där.
Roligt med tävling igen,vill gärna vara med.
Och länkar.
kram Anette

. sa...

Japp, lika sugen på dessa som på bokstäverna! Länkat och klart!

Sassaliv sa...

Åhh! har gått och sneglat på dessa tvål och tandborstmuggarna ett tag. Och älskar denna doft (har ljuset)

Givetvis länkar jag till din blogg.

Sassaliv sa...

Åhh! vad kul med tävling, har gått och sneglat på dessa ett tag. Och älskar denna doft (har ljuset).

Länkar förstås!


Kram Sandra

Levindas Värld sa...

Härliga saker, jag vill vara med och tävla! Länkar i min blogg såklart!

Trevlig Halloween!!

kram

mali-mo sa...

åååh, for noen flotte gevinster du skal dele ut! Du får ta deg en tur inn til meg og bli med i trekningen der også ;) God helg!

Stämningsfullt sa...

Wow vilka priser!! Jag vill gärna vara med :) Har länkat i högerspalten på min blogg.
kram!

Lallis - liv och leverne sa...

Men du vilka fina saker!
Kram Lallis

Pyssel och Trams sa...

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla!! Jag har länkat till din tävling och lånat din bild!
Mvh Anna

Malin - I min trädgård sa...

Klart jag vill vara med! Hoppas hoppas på vinst hos dig :).

Självklart är det länkat och klart!

Kram M

Ramme Alvor sa...

Kaster meg inn denne gangen også...lenker til deg selvsagt :)

Britt

Anonym sa...

Åh, jag har ju ingen blogg men jag vill gärna försöka vinna ändå - om jag får vara med!

Hoppas du har det bra :-)

Kram, Fluffiga moln

Fröken Fräken sa...

Oj, orkar du med en tävling till? Ack så tapper du är! SJälv är jag lite utmattad än... klart jag vill vara med och tävla! Ska länka!

Det blev så många frågor om hur jag målat korgarna så det blev ett halvt blogginlägg. Men jag kan ge en ledtråd här: bets!

Malin sa...

Vill gärna vara med och tävla också och håller tummarna för Clean cotton sprayen! Länkar genast!
Kram Malin

Lilla Sund sa...

Åhh, så fina! Vill gärna vinna dessa vackra saker! Länk finns på min blogg!

//Marit.

annica sa...

hejsan!jätte fina saker,dom hade passat perfekt hemma i mitt badrum.minimakeover!!!skulle verkligen behövas!!!!

Malin.E sa...

Skulle inte sitta helt fel till mitt tråkiga badrum
malin@malinagirl.com

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina saker. Vill gärna vara med i tävlingen. Länkar också.

Kram Ullis

Eddan sa...

Superfina saker. Jag vill absolut vara med och tävla. Länkar såklart i min blogg!

Krama från Anette

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Jag är redan med o tävlar... :)
Ville bara utmana dig :)
Om du har lust, kika in hos mig o anta utmaningen! ;)
Ha det bra!!
Jeanette

Anonym sa...

Vilka fina saker!
Jag vill självklart vara med och tävla och har länkat till dig :)

Ha det så bra.
kram!

Julias vita drömmar sa...

Åå vilken spökfest, du är så duktig.
Igår var inte min dag, du vet känslan av att man är så arg att man har lust att grina?
Letade förgäves efter något att ha på mig på dagens kalas, bakade rulltårtor som för första gången i hela mitt liv blev misslyckade, mosade och hivade...blä vilken dag. Samlar krafter nu en stund inför dagen...

Jag vill självklart vara med i tävlingen, spännande att se hur många som deltar denna gången hihi.

Kram

Julias vita drömmar sa...

Ps, Länkar imorn

kram igen

Blåbär och hallon sa...

Vill självklart vara med i tävlingen, länkat och klart är det också!

Kram A

Cissiluu sa...

Helt fantastiskt fina saker. Jag är sjävklart med och tävlar, länkar direkt!

Trevlig helg! Cissiluu

paula sa...

Vill såklart vinna de fina sakerna ,men har ingen blogg
MVH paula.bratt@telia.com

Sofie sa...

Vad roligt med en till tävling!Underbar vinst... skulle passa fint här hemma :) Har länkat till tävlingen på högerspalten på min blogg. Kram, Sofie

Iris // Alla dagars kaos sa...

Jag är med och tävlar, och länkar även från min blogg!

Ha det bra!

Sussi sa...

WOW!!! Vilka priser....jag vill vara med och tävla. Länkar från min sida :)

Grodmamman sa...

De där sakerna var ju jätte snygga! Vill gärna vara med och tävla och länkar!
Kram

Nettan sa...

Underbart snygga priser du har , är gärna med & självklart länkar jag !
Kram Nettan

Gotlandsliv sa...

Åh, vilka mysiga saker! Klart man vill vara med i uttlottningen! Länk med bild finns hos mig.

Kram!

Hudterapeut sa...

Jajaja! Jag är med! Jag älskar ditt hem, det är så fint så jag dör. Fattar inte riktigt hur du får till det.
Jag länkar på min blog.
Kram

"M" sa...

Gud så snyggt...VILL HAAAAA.....och är gärna med och försöker vinna.....hoppas verkligen på tur som jag ALDRIG har i lotterier.....

VIT och PASTELL sa...

Halloj! Vilka fina saker igen! Jag är gärna med! Det är länkat och klart!

Maria

tina | pepparochvanilj.se sa...

Jag länkar och håller tummarna!

Kram Tina

IKT i min vardag sa...

Oj! Vilken supertävling! Jag är med och tävlar!

Länkar från min blogg.

Kram

Anonym sa...

Hej!

har ingen egen blogg men vill va med ändå!!!!

hoppas på tur!!!

josefine i örkelljunga!

Therese sa...

Jag är med och tävlar om dessa fina prylar! Har länkat: http://lurans.blogg.se/2008/november/mer-zink.html

Home No.1 sa...

Ja jag vill vara med och tävla så klart! Länkar med bild på min blogg!KRAM Annica.

Unknown sa...

Jag vill hemskt gärna vinna dessa fina saker så jag har länkat.
Kram

Helene på Rörvik sa...

Jättefina saker, vill absolut vara med i tävlingen. Jag länkar!
Kram Helene

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Har hittat till din blogg i mitt irrande ute i bloggvärlden. Måste först å främst säga att du har en underbar blogg. För det andra så vill jag gärna vara med i din utlottning och länkar självklart. Kram C :o)

Mamma C sa...

Så mycket fint,jag länkar till dig.
Kram Mamma C

Me and you sa...

Hej, jag vill gärna vara med i din tävling. Var ju jättefina priser. Länkar från mig.

Hälsningar Sofie

Vit stjärna sa...

Länkar på stört för det här kan man ju inte missa!
Finfina saker!

Kram Anna

Cel'Dara sa...

Jättefina grejer. Klart jagä r medoch tävlar! Har länkat från min blogg http://celdara.blogspot.com/2008/11/finfina-prylar-fn-house-doctor-och.html

Moodboardwithflowers sa...

Å så fina de är... skulle matcha tvättmedelsburkarna jag vill ha! Hoppas att allt är bra mer er. Vill se mera bak!! (hehe.. ja tårtor och sånt alltså

Anonym sa...

Oj oj, jag ser att de där sakerna bara längtar efter att få bo i mitt badrum! ;)
Länkat har jag gjort från www.bantarbrittatavlar.blogg.se

Moodboardwithflowers sa...

haha.. av mycket bak får man mera bak

maiju sa...

Nämen så fina saker du lottar ut igen - jag är med! =)

Maria - Villa Krutbruket sa...

Klart man vill vara med och tävla. ROLIGT! Ska länka på min sida..//Maria

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hej hej är gärna med i utlottningen.
Mvh Annika

Ingela la la sa...

Jag vill vara med och tävla! Jag har länkat på min sida på vänster kanten. Jättefina saker.

Ingela

Anonym sa...

Vad kul att jag hittade din sida och att du just nu har en tävling.
Ha det gott
kram

Mjuka sa...

Såklart man vill vara med och tävla om sådana fina priser.
länkar så klart
kram Malin

Nilla sa...

Vill givetvis vara med och tävla, länkar genast :)


Verandan er tänker jag överhuvudtaget inte alls uttala mig om. Är så avundsjuk att hela jag är grön, snyggt va? ;) :D

Ha det bra!
Kram Nilla

På min gatan i stan sa...

Jag vill gärna vara med ! :-)

Kram!

Petra C sa...

Jättefina saker. Jag är med!
Har länkat på min blogg.

Sara sa...

Å vilka läckra. Jag är med, har länkat!

Anna sa...

Jag länkar och är så gärna med och tävlar. Vill vinna detta underbara set, som jag bara avgudar ;-) Snälla ge mig lite tur denna gång ;-) Kramar ANna

Maria sa...

Jag vill vara med, vem vet lyckas kanske igen!!!!!
Länkar!

Kärleksallen sa...

Jag vill sååå gärna vara med och tävla och länkar självklart!

Kram Johanna

Åsa sa...

Hej Vilka snygga badrumssaker! vil jag jätet gärna vinna!! Har länkat med din bild. // Åsa

Anonym sa...

grattis

vill gärna vara med i tävlingen

Kram Harriet
harriet.carlsson@telia.com

Titti underkalas-eken sa...

Åh vilket lyft för badrummet med så fina saker! Jag länkar och håller tummarna! Kram Titti

Bruno och Mig sa...

Hejsan!

Av en slump hittade jag din blogg.
Så vackert hem du har!
Hit kommer jag att återvända för vackra bilder och inspiration.

Självklart vill jag vara med och tävla hos dig också.
Länkar från min blogg...

Ha en bra kväll
På återseende

L

Lena sa...

Självklart vill man vara med och tävla...länkat och klart inne hos mig, vänsterspalt. Ha det bra!! // Anna ♥

Anonym sa...

oj oj oj vilka fina priser, tyvärr så har jag ingen egen blogg men hoppas på att jag kan få vara med och tävla endå.
vänligen M
neosfar@hotmail.com

Soya sa...

Jag är väldigt gärna med och tävlar om detta vackra badrumset.

Har länkat i min blogg och lånat din bild. http://soya.blogg.se/soya


Tack för en fin och inspirerade blogg.
Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

ÅÅÅ så fina. Klart jag hoppas på tur :D

Tack för dina alltid så söta ord hos mig vännen, jag blir så glad!

Kram Jes ♥

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2008/november/badrumsserie.html

mail: info@annakarlsson.se

Barn & Inredning sa...

Hejsan!!
Vill gärna vara med i denna tävlig,om ett ljuvligt badrums set :)
Jag vill gärna länka...men jag har inte förstått hur man gör:( Är ny i bloggvärlden,och provar mig fram hela tiden...
Du får gärna gå in på min blogg och tipsa mig hur man gör....
Ha en underbar dag,Kram Malin

Anonym sa...

har länkat i min blogg.
www.giraffenpratar.blogs.se
vore en D R Ö M att vinna....

ingrid heter jag & I LOVE din blogg

Melkers Mamma sa...

Min gästtoalett pryds gärna av detta vackra set ;)

Jag lånade bilden och har länkat i min blogg.

Kram, Jennie

Mammamuh sa...

Jag är med!

länk finns i min tävlingsblogg

http://mammamuh.blogg.se/tavla

Jonna sa...

Åh så snyggt. Är gärna med och tävlar.

Har lagt en länk med bild på min blogg.

http://jonnas-blog.blogspot.com/2008/11/villa-hemmet.html

Anonym sa...

Vilka ursnygga vinster!

Jag är självklart med och tävlar, det är länkat och klart i min blogg:

http://deliquate.blogg.se/manekineko/2008/november/badrumsset.html

Kram
Lotta

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Jag har ett ljus i den doften, och jag håller med om att den luktar gott! :D

Länk: http://anonitota.wordpress.com/2008/11/04/ny-utlottning/
Mail: anonitota@bredband.net

J sa...

Åh, vilka fina saker!
Jag är självklart med och tävlar!

Kram Johanna

Millan sa...

Jag vill vara med i tävlingen!!

MammaMli sa...

klart att jag vill vara med i utlottningen... superfina...
kram

Nanna sa...

Jättefina saker, klart jag vill tävla!

Anonym sa...

Jag är med o tävlar! Mina tvålpumpar håller på och rostar bort så är i stort behov av nytt =). Och rumssprayen... Vill ha!

MALIN

Anonym sa...

Klart att jag är med och tävlar!

http://mileria.wordpress.com/2008/11/04/tavla-med-villa-hemmet/

Anonym sa...

Länkar på min hemsidedagbok (är lite gammaldags efter tio år på webben. Vill vinna!

HarrietN

Anonym sa...

Jag är med och tävlar. Länkar på min blogg :-)

http://idasusanne.blogg.se/2008/november/tavling.html

Elina sa...

Jag vill ju självklart vara med i denna utlottning! :)

http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2008/november/badrumstillbehor.html

Fina o användbara vinster, toppen!

Ett hus i vitt sa...

Men vad fina vinster du har jämt!!! Nu vill jag vinna även om jag inte är ensam :-D!! Länkar så klart. Kram, Anette

Maria sa...

Jag vill prova min lycka att vinna detta fina set, jag länkar på min sida..

Kram maria

Rhodin sa...

Självklart vill jag ha chans på dessa fina saker. har länkat dig med bild.
Kram!

Marie sa...

Vill gärna vara med i utlottningen, länkar hit från min blogg. Ha det gott!

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med! Länkar!

www.akjasmaczon.bloggagratis.se

Living by Milla sa...

Oj, vilken toppenvinst! Jag vill också vara med.;)

Ha det gott!
Camilla

Villa Carl Larsson sa...

Hej hopp här var det många som tävlade. Jag är gärna med jag också. Vem vet.. man kanske har turen med sig bland alla (just nu) 120 stycken :)

Kajsa sa...

Jag har ingen egen blogg ännu. Är ändå väldigt sugen på att vinna dessa fina saker till något av mina badrum.
De skulle göra sig så bra där.
mvh Kajsa

Kajsa sa...

Jag har ingen egen blogg ännu, men är sugen på dessa super fina grejor till badrummet.Deskulle passa in i båda mina badrum. Kajsa

Anonym sa...

Jag är med!

http://lindaskrypin.blogg.se/2008/november/vinn-vackra-badrumssaker.html

Från koja till slott sa...

Oj, oj vilka fina saker! Upptäckte tävlingen idag, hoppas det inte är för sent att hänga på! Länkar givetvis i min blogg!
Ha en bra kväll! Kram Pernilla

Anonym sa...

Dessa vill jag vinna, har sett dem hos Nostalgi fyn och varit på väg att köpa dem.

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Jag är gärna med och tävlar och har självklart länkat i min blogg! Var helt såld på din veranda i julas och tycker den är lika härlig nu! Hur orkar du vara så kreativ hela tiden ;) kram madde!

Anonym sa...

Hej hej!!
Jag är gärna med och tävlar...skulle behöva lite fina detaljer i vårat sunkiga badrum som väntar på att bli omgjort av hyresvärden:-)
Har länkat på min blogg med bild...nu hoppas jag bara på att turen är på min sida!!
Tack för en mysig blogg!
Kram Ulrika

En liten smula sa...

Hej hej! Jag är så jättegärna med i utlottningen och så fort jag skrivit färdigt ska jag sätta mig och hålla tummarna att det är jag som har tur! ;) Jag har också länkat från min blogg såklart! Ha det bra!

/Sara

Anonym sa...

Vad fina saker. Jag är med i tävlingen! Har länkat på min blogg :)

Elin - Ett Hem sa...

OJ, vilka fina vinster! Länkar till tävlingen och håller tummarna! Ha en fortsatt solig onsdag!

Stadsmusen sa...

Åh jag vill vara med och tävla. Vilka fina saker :)

Åsa

Brunkullan sa...

Kommer jultomten till alla snälla barn!?;)
Självklart vill jag vara med att tävla om dessa fina badrumsartiklar!!
Länkar såklart:)!!
Susanne

Anonym sa...

jag vill vara med.. länkar självklart :) och snor bilden!

http://fliza83.blogg.se/2008/november/tavling.html#comment

Camilla sa...

Hej,
Jag vill jättegärna vara med och tävla om dessa fantastiska priser! Länkar på bloggen och håller tummarna för att det är min tur att vinna snart...! :-)

Anonym sa...

Självklart är jag med å tävlar! Länkat till dig och skrivit om tävlingen. Tack för mysig tävling och fin blogg! =)

Brita sa...

Vill vara med och tävla. Har länkat på bloggen.

Wilma sa...

Oj, vad fint!
Självklart vill jag försöka vinna som "alla andra".

Startat en blogg idag, länkar till tävlingen där.

Hoppas på tur!

Anonym sa...

Nu har jag länkat till tävlingen! Hoppas man vinner!
kramar

Veronika sa...

Supersnygga! länkar till dig på min blogg :-)
Ha det toppen! / V

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Hej!
Om du går in på badrum i min blogg så ser du att jag behöver denna vinst! =)
Hoppas på tur!
Hej hopp/ sanna

JUST ME sa...

Vilka fina saker, länkar genast

Mamma-Mu sa...

Jag vill absolut vara med (å gärna vinna oxå.. *ler*)

Har länkat på min blogg!

Kram Mimmi

Anonym sa...

OH dessa vackra saker vill jag jättegärna ta chansen att vinna:-) De skulle passa perfekt hemma hos mig!! Jag har länkat till tävlingen från min blogg!!
Kram

Retro Elephant sa...

Missade din förra tävling så denna tänker jag minsann inte gå miste om. Har lagt länk till tävlingen i vänster spalt.

//Lina

Anonym sa...

jag vill vinna

Anonym sa...

ag vill vinna och har länkat

Anonym sa...

Jag är jätte gärna med. Underbara priser du lottar ut. Jätte snygga. Hoppas på tur nu. Kram

Har även länkat i bloggen: http://zoulfashion.blogg.se/tavlingar/2008/november/inredning-for-badrummet.html

Lilla huset på prärien sa...

Ja! Jag vill också vara med juh - hoppas, hoppas, hoppas det blir jag!!! Länkar såklart!

Kram Jenny

Malmkakan sa...

Självklart vill jag vara med och tävla. Länkar från min blogg...
Kram, Cecilia

Lovilin sa...

Jag vill såklart vara med och tävla om det fina setet! Har länkat på bloggen!

Ha en bra dag!
Linda

Nygammalt sa...

Hej!
Vilken jättefin tävling du har!
Jag länkar givetvis.
Kram.

Anonym sa...

Wow vad fint set! Kärlek vid första ögonkastet finns tydligen. Jag vill definitivt delta!

Marits vita skrin sa...

Oj varför har jag inte sett den här tävlingen förut.

Länkar direkt, det här vill man inte missa ;)
Jätte fina saker.

Marit

Maria sa...

Jättefina saker! Är gärna med och tävlar! Lägger en länk i min blogg. Trevlig helg!

Jeanette sa...

jag är oxå jättegärna med o tävlar...

länkat:
http://jeanettelovespaul.blogspot.com/2008/11/vi-r-med-o-tvlar_07.html

/ Jeanette

Anonym sa...

Fina saker. Är md och tävlar och länkar till min blogg.
Trevlig Helg!
Jenny

Zipzo sa...

jag är emd :)
http://zipzo.blogg.se/2008/november/entry-21869696.html#comment

Anonym sa...

Klart man vill vara med och tävla om såna fiina priser. Skulle bli en bra fars dag present, haha, fast lite sent då ^^

Kram!

Lina sa...

SÅ FINT! HADE GÄRNA VUNNIT. men chanserna är väl inte så jätte stora med tanke på hur många som redan daltar i utlottningen. gör ett försök i alla fall och länkar gladeligen i bloggen. :-)

Anonym sa...

Verkligen super snyggt! Älskar zink! så även jag passar på att vara med och tävlar! har länkat på min blogg.

Anonym sa...

Oj oj så snyggt! Jag vill gärna vara med och tävla och har skrivit lite och länkat till tävlingen på min blogg!

Anonym sa...

jag vill vara med! :D
länkat: http://identityftw.blogg.se/2008/november/tval.html

Villa Nordåker sa...

Klart jag är med!!!!

Kram
Malin

Anna sa...

Klart jag vill vara med och tävla! Tänk va glad jag skulle bli om det var just jag som vann! Ska hålla alla tummar jag har. Har länkat på min blogg. Ha en skön lördag//Anna

Ela sa...

Hejsan! Länkar till din fina sida & hoppas på att turen ska va på min sida.

/ Ela

Elin sa...

Åååh, jag vill också vara med och tävla! Jättefina saker!

massor med kramar e

Jenni - Snickarsbacken sa...

Åh så fint! Är så klart gärna med å tävlar hos dig! Underbar blogg du har! En riktig "inspiratör" :-)
MVH Jenni

Hvitrose sa...

heia:)
slenger meg på i slutten:)
her var det utrolig mange som vil vinne ja!!

amandasjostrom sa...

http://purplestripes.blogg.se/2008/november/tavling-no-8.html

(jag har länkat)

amandasjostrom@hotmail.com

DRÖMHUSET sa...

Älskar Zink och måste bara få vara med och tävla :-)
Länkar i bloggen...

Önskar en härlig söndag, Sofie

Dicksonska våningen sa...

Jag skulle också vilja vara med! De där skulle vara fina hemma i mitt "nya" hus.

Jag länkar på min blogg!

Kram Annika

SMI sa...

ÅH! Detta behöver jag verkligen!(säger inte varför :P ) jag har länkat-ja.

Anonym sa...

Hej , Underbar blogg / hemsida. Visst länkar jag dig till denna underabar sida. Hoppas man kan få har tur med att kanske vinna .Välkommen in till mig.
Ha en bra söndag // Giesela

prinsesselinn sa...

Jippi
Jeg vil gjerne være medi trekningen.
jempefine ting:-)
Ha en fin søndag.

Anonym sa...

Så fina! Jag länkar här.

Anonym sa...

Jättefina saker du lottar ut =) Har länkat här: ttp://elintavlar.blogg.se/2008/november/fina-saker-att-tavla-om.html#comment

Loveseat For One sa...

Verkligen fin design på House Doctor prylarna. Om man inte vinner, vart kan man få tag i House Doctor sortiment i Stockholm? I want it all....