måndag 6 april 2009

Gamla* goda vänner....


I lördags gjorde jag och två av mina äldsta* väninnor stan. De är sådana gamla* kompisar som även om man inte träffats på lääänge så kan man bara ta vid och börja snacka som vanligt. Kompisar som känner en på riktigt, som känner till ens historia och där inget är hemligt eller konstigt. Det blev fest tills sista stället stängde och jag var hemma med taxin vid halv sex.... kan säga att jag inte fick så mkt gjort igår.... Men OJ, vad det var värt det!
Kram på er Linda & Linda - jag måste bara vila lite, sen är jag sugen igen!
*=känt länge. Även fast vi nog inte heller var yngst på stan :)

10 kommentarer:

Skatan sa...

Sådana träffar är guld värda...

Anna sa...

Ja tänk vad man kan leva länge på sånt...även om man kanske känner att man plussat på några år dagen efter...!
Ja man ska fylla livet med såna underbara stunder, så man inte ångrar nåt man aldrig gjorde.

Aratorps Lena sa...

Oj vad kul! Visst är det så med de bästa vännerna, att man måste inte ses eller höras varje dag utan man vet var man har varandra och det är alltid lika kul och träffas! Låter som ni hade en höjdarkväll! Ha det gott i solen! Kram

Everyday living etc. sa...

Åh var härligt, det är alltid lika roligt att träffa gamla vänner man inte sett på länge. Sådana tillfällen är unika =)

Glada hälsningar
Linnéa

VITA NYANSER sa...

Åh vad det lät kul!

Kram l-l

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Alltid lika härligt att träffa det gamla tjejgänget! Längtar nu till påsk då dom flesta kommer hem och vi ska ses :) Hoppas allt är bra annars, härliga bilder som vanligt :)

kram madde!

Ardisia sa...

Vad det lät kul! Mina äldsta vänner bor i Finland så det är väldigt sällan vi träffas, men ojoj hur kul vi har det då :)

Kram från Ardisia

mitt skärgårdsliv sa...

Låter som du haft en riktigt bra helg, såna träffar borde man ha flera av i året. Trevlig påskvecka!

Ett hus i vitt sa...

Men ojojoj halv sex!! Bra jobbat :-D. Då skulle jag ha somnat för länge sen... Men det måste tyda på att ni hade riktigt trevligt :-). Många mysiga inlägg jag missat här! Åh maskerna från Ikea var ju underbara, *måste ha till påskfesten*. Kram, Anette

carina sa...

Ja visst är det kul att få vara med människor som allt bara stämmer med.
Vänskap ska man vårda.
Upplevelser som man kan spara på tillsammans, är guld värda.
Det kan man leva länge, länge på.
Kramar/Carina