måndag 3 augusti 2009

Hemma igen....

Familjen + mormor har varit på västkusten i en vecka.
Jag valde att åka i den barnfria bilen.
Tidigare diskussion utspelade sig i baksätet:
Ville : "-Jag är en stooor kille!" *stolt röst*
Sigge: "-Nää, du är bara tvååå år."
Ville: "- Du är min lillebrorsa."
Sigge: "- Va? Näää!! Maaaamma, Ville bråkar!"
Förutom detta har det varit underbart. Fin stuga, underbart läge, god mat, mycket trevligt sällskap och finfin shopping. Vad kan man mer begära av en semester? Tja, det skulle kanske vara lite sol - fast det är mysigt att vara inomhus också :)

8 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Så skönt ni har haft det! Ibland är det härligt att komma iväg trots nämnda diskussioner från barnaskarorna :)

Här är mannen ledig en vecka till så jag ska försöka att njuta av den tiden. Just nu MADONNA på högsta volymen... "true love, you're the one I'm dreaming of..."

Kram Jenny

Lilla huset på prärien sa...

Jasså din lyckans ost - ska du på Madonnas konsert? Den hade jag såååå gärna sett men ont om pengar är det gott om här just nu :(

Fick dock sett U2 i helgen :)

Kram J

Grodmamman sa...

Så skönt nu när sonen är så stor att han kan sitta i fram trots airbagen!:)
Kram

kardemumma sa...

Vilken härlig semester du verkar ha haft! Du slapp iafdenna gång, hur länge är det kvar? Är vi framme snart? ;)
Det hörde jag ett antal ggr. igår när vi stack till Sundsvall.
Kram C

Jenny sa...

Hej!
Låter som ni haft en jättemysig semester!

Goa killar du har;)

Kramis Jenny

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Lyxigt att kunna välja bil sådär!!

Kram Jeanette

Jeanette Hornbeck sa...

välkommen hem, hoppas du hade mysigt i em också och inte bara gjorde nytta. jag valde mellan jobb och städning.
Tupperwareparty hos mig 7/9 välkommen kl 19. (payback för alla me&I...)
kram Jea

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,

Välkommen hem! Härligt det låter med en vecka på vackra västkusten! Fin bild & lampa!

Kram Jes