fredag 12 augusti 2011

Många vill se hur vi bor nu. Visar den nakna, oredigerade sanningen via min iphone (kamera o dator är nedpackade). 
Snabb sammanfattning:
För tillfället bor vi i ett litet hus som står på tomten där vi skall bygga ett nytt hus. Att flytta från drygt 200 kvm till 70 kvm kräver sin kvinna , samt massor av fiffig förvaring. Ibland låtsas jag att vi bor i en trång liten lägenhet mitt i centrala Köpenhamn (lite sådär oplanerad compactliving är danskt för mig).
Håll tillgodo med killarna rum. Resten kommer en annan dag - cliffhanger *asg*

6 kommentarer:

kråke sa...

Känner igen mig i det där med compact living...48 kvm 2 vuxna + 2barn i 1,5 år medans vi byggde nytt:) Ska bli kul att följa och se vad ni har för er:))

kram på dig och ha en trevlig helg.

kråke

Johanna Stålros sa...

Ja visst är det tur att man kan låtsas i bland;) Ha en fin helg. Kram Johanna

Moodboardwithflowers sa...

Mysigt!!! De krävs talang att piffa så små ytor!

Elin sa...

Ser jättemysigt ut!

Skrot och Skruv sa...

Duktiga ni är och tänk vilka fina minnen ni får där ifrån trots att det är trångt och jäkligt nu. Ni kommer mysa och fnissa åt allt sen när ni sitter i ert fina hus!

kram annica

Lilla huset på prärien sa...

Det ser ut som du klarar det där bra! Innan vi bygde ut så bodde vi ju hela familjen, 5 pers, på 91 kvm. Det funkar faktiskt! Men man får ju ha lite fantasi... och stå ut med en del :)

Det kommer att bli så bra sen så!!

Kram Jenny